22 березня 2016 р.

Шкільний методичний проект «Педагогічний Еверест»


16 березня 2016 року в БЗШ №6 у рамках шкільного методичного проекту «Педагогічний Еверест» проведено засідання творчої групи вчителів із проблеми впливу інтерактивних форм роботи на емоційну і мотиваційну сфери особистості.

У теоретичному блоці членами творчої групи було розкрито наукові основи розвитку учнівської особистості і методичні проблеми активізації розумової діяльності.

У практичній частині проведено три нестандартні за формою уроки: урок-інсценізація з позакласного читання у 9-В класі (учитель КачкаГ.Г.), урок-телепередача з української літератури у 10-А класі (учитель Омельченко Т. В.), урок-подорож у 8-Б класі з української мови (учитель Братаненко О. Л.).

Учні 9-В класу, використовуючи звичаї, традиції, розкрили весь колорит українського слова через мелодійну пісню, запальний танець та міні-вистави українських письменників:
І.Нечуя-Левицького, Г.Квітки-Основ'яненка, І.Котляревського, О. Корнійчука.
Із дитячих уст звучали дотепні слова, іскрометний гумор, жарти. Усі присутні пройнялися піднесеним настроєм, повагою до української класики та культури народу.

На уроці української літератури в 10-А класі у формі телепередачі на тему: «Історія кохання: Леся Українка та Сергій Мержинський» було використано рольову гру, елементи інсценізації зустрічі Сергія і Лесі, фрагмент фільму «Іду до тебе» режисера М. Мащенка, вершиною емоційного напруження стало виразне читання інтимної лірики поетеси під акомпанемент трохи зажурливої мелодії фортепіано. Інтерактивні методи зробили урок цікавим і сучасним. В атмосфері творчої взаємодії учні активно працювали, висловлювали свої думки, складали сенкани. Цю творчу роботу вони продовжать і вдома, адже мають пофантазувати і написати невеликий фанфік.

На уроці узагальнення теми з української мови восьмикласники продемонстрували глибокі знання щойно вивченого матеріалу, уміння редагувати речення, пригадали важливі орфограми та лексичні одиниці. Дві команди змагалися за право називатися кращими знавцями мовних таємниць.

Подорожуючи, учні будували свій вітрильник, проходили морем Загадкових слів, протокою Несподіванок, знаходили піратський скарб, спостерігали за змаганням капітанів і лоцманів. Урок сприяв вихованню любові до рідної мови, розвитку мовленнєвих здібностей та збагаченню словникового запасу дітей.

Усі проведені уроки збагатили учнів досвідом групової інтелектуальної діяльності, морально-етичної взаємодії, а створення ситуації свободи вибору для дітей у їхніх діях сприяло розвитку їхньої самосвідомості, поважного ставлення один до одного та зробило навчальний процес сферою самоствердження особистості.

Немає коментарів:

Дописати коментар