Науково-методична діяльність



Організація навчальної діяльності учнів на уроці


фронтальна, індивідуальна та групова форми роботи учнів на уроках української мови і літератури



Сучасний урок і мультимедійні технології



Веб-квест як одна із форм організації проектної та дослідницької діяльності учнів на уроках словесності



Бурхливий розвиток програмно-технічних засобів створення, збереження й обробки інформації у світі дедалі швидше змінює орієнтації сучасного суспільства. Входження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у різні сфери діяльності людини не оминає і галузь освіти. Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працювала на уроці, бачила плоди своєї праці і могла 

їх оцінити. Завдання вчителя сьогодні — ширше поглянути на зміст і методи навчання, навченості зі свого предмету, ввести у канву традиційних умінь з предмета ті, яких сьогодні бракує учням.
Безумовно, саме з цією метою учителі української мови та літератури використовують на своїх уроках презентації, відео, сторінки спеціальних навчальних порталів, диски з навчальними програмами, рекомендовані Міністерством освіти, організовують роботу з учнями під своїм керівництвом в Інтернеті. Одним із способів цільового використання глобальної мережі на уроках словесності є веб-квест, який можна віднести як до методу проблемного навчання, так і до методу проектного навчання одночасно. Саме про це і є стаття, надрукована в журналі "Вивчаємо українську мову та літературу в школі".





Посібник Кабан.

Розділ І. Укладаємо навчальну програму. Готуємо навчальне видання до друку. Описуємо досвід роботи.

Розділ ІІ. Матеріал для методиста-експерта




Найліпшим способом формування репутації професіонала в будь-якій сфері є опублікування власного досвіду на шпальтах фахових видань. Написання статей — процес індивідуальний. Одні автори міркують, що необхідно лише коротко описати перебіг дослідження, деталізувати його результати, інші, навпаки, послідовно описують кожний наступний етап роботи, докладно розкриваючи форми, методи, прийоми тощо своєї роботи. Як представити професійний досвід у статті, щоб читач зміг оцінити здібності, ерудицію і глибину знань автора?




Що має бути в кабінеті української мови і літератури



Немає коментарів:

Дописати коментар