Учителі
вдосконалюють свої педагогічні стратегії і плани. По суті, вони повертаються до
традиційних форм, що вважають найкращим способом натхнення у своїх учнях
– іншими словами, у кожного вчителя своя філософія освіти.
1. Учні повинні вчитися.
Учні хочуть і повинні вчитися
стільки, скільки вони мають потребу в їжі, одязі та житлі. Основне завдання
педагога — заповнити цю первинну
необхідність навчання на основі створення привабливого і відповідного досвіду
навчання щодня. Найбільший дар, який учитель може дати учням, —
це мотивація повторити успіх навчання.
2. Учні повинні бути активними учасниками навчання.
Учні найкраще вчаться на практиці: активне
навчання сприяє активному учінню.
Учителі повинні ставитися до учнів як до активних учасників навчального
процесу, формувати у них навички:
Як
вчитися.
Як
робити нотатки.
Як
запам’ятовувати.
Як
заявити про себе ефективно…
Ці навички допоможуть учням стати частиною процесу навчання
команди високої продуктивності, сприятимуть науково-дослідній
роботі за межами класу.
3. Навчання є фізіологічною активністю за участю всього
тіла.
Кращий спосіб виявити перспективного учня – мати
відповідний план класного керівника, в основі якого лежить актуальна,
цілеспрямована діяльність,
спрямована на підвищення знань і навичок учня. Учителі
повинні бути тісно пов’язані з особистісно-орієнтованим та
особистісно-спрямованим навчанням, яке охоплює відкриття, експериментальне
навчання і виробництво академічно строгої продукції.
4. Зв’язок з учнями.
Педагоги збирають дані про успішність учнів, щоб
регулювати навчальне середовище, а саме, щоб бути зорієнтованим на
потреби учнів у навчанні.
5. Учні повинні мати структуру повторень, щоб дізнатися.
Учитель повинен уміти
організувати на основі стандартів урок, успішно виконати план і оцінити знання
учнів. Учитель має створити захоплююче середовище навчання, щоб навчання стало доступним. Учитель повинен знати, як залучити всіх учнів у процес навчання, повинен
вміти захопити, щоб підштовхнути себе на новий рівень.
6. Учні потребують інформації, знань і навичок.
Учитель повинен володіти всіма інформаційними
новинками, щоб дати відповіді на можливе питання. Інформація „на вимогу“
– це цінніше, ніж інформація „про
всяк випадок“.
7. Учням потрібні інструменти та ресурси.
Учні повинні мати навички і стратегії, щоб бути в змозі працювати
ефективно в різних рівнях когнітивного домену, як визначено таксономією Бенджаміна
Блума. Вони повинні бути інформовані про власні переваги
навчання, а вчителі повинні допомогти ці вміння та навички спрямувати у потрібне
русло. Освітні інструменти є засобом для досягнення мети. Наприклад, технологія
правильного використання може значно збільшити здатність учнів учитися, а вчителя – здатність навчати, надихати та мотивувати.
Немає коментарів:
Дописати коментар