30 серпня 2015 р.

Яка Ваша філософія освіти?

Учителі вдосконалюють свої педагогічні стратегії і плани. По суті, вони повертаються до традиційних форм, що вважають  найкращим способом натхнення у своїх учнях – іншими словами, у кожного вчителя своя філософія освіти.

1.      Учні повинні вчитися.
            Учні хочуть і повинні вчитися стільки, скільки вони мають потребу в їжі, одязі та житлі. Основне завдання педагога — заповнити цю первинну необхідність навчання на основі створення привабливого і відповідного досвіду навчання щодня. Найбільший дар, який учитель може дати учням, — це мотивація повторити успіх навчання.

2.      Учні повинні бути активними учасниками навчання.
            Учні найкраще вчаться на практиці: активне навчання сприяє активному учінню. Учителі повинні ставитися до учнів  як до активних учасників навчального процесу, формувати у них навички:
Як вчитися.
Як робити нотатки.
Як запам’ятовувати.
Як заявити про себе ефективно

            Ці навички допоможуть учням стати частиною процесу навчання команди високої продуктивності, сприятимуть науково-дослідній роботі за межами класу.

3.      Навчання є фізіологічною активністю за участю всього тіла.
            Кращий спосіб виявити перспективного учня – мати відповідний план класного керівника, в основі якого лежить актуальна, цілеспрямована діяльність, спрямована на підвищення знань і навичок учня. Учителі повинні бути тісно пов’язані  з особистісно-орієнтованим та особистісно-спрямованим навчанням, яке охоплює відкриття, експериментальне навчання і виробництво академічно строгої  продукції.

4.      Зв’язок з учнями.
            Педагоги збирають дані про успішність учнів, щоб регулювати навчальне середовище, а саме, щоб бути  зорієнтованим на потреби учнів у навчанні.

5.      Учні повинні мати структуру повторень, щоб дізнатися.
            Учитель повинен уміти організувати на основі стандартів урок, успішно виконати план і оцінити знання учнів. Учитель має створити захоплююче середовище навчання, щоб навчання стало доступним. Учитель повинен знати, як залучити всіх учнів у процес навчання, повинен вміти захопити, щоб підштовхнути себе на новий рівень.

6.      Учні потребують інформації, знань і навичок.
            Учитель повинен володіти всіма інформаційними новинками, щоб дати відповіді на можливе питання. Інформація на вимогу – це цінніше, ніж інформація про всяк випадок.

7.      Учням потрібні інструменти та ресурси.
            Учні повинні мати навички і стратегії, щоб бути в змозі працювати ефективно в різних рівнях когнітивного домену, як визначено таксономією Бенджаміна  Блума. Вони повинні бути інформовані про власні переваги навчання, а вчителі повинні допомогти ці вміння та навички спрямувати у потрібне русло. Освітні інструменти є засобом для досягнення мети. Наприклад, технологія правильного використання може значно збільшити здатність учнів учитися, а вчителя – здатність навчати, надихати та мотивувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар