Для сучасного вчителя дуже важливо ніколи не зупинятися на досягнутому, а постійно професійно вдосконалюватися. Праця педагога – невичерпне джерело для саморозвитку і творчості. Зрозуміло, що неможливо навчити того, чого не знаєш сам. Тому педагоги міста постійно навчаються, удосконалюють свою професійну та методичну майстерність, вивчають досвід колег.
З метою розкриття творчих можливостей керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників, створення умов для оновлення змісту освіти, використання в навчально-виховному процесі нових педагогічних ідей, передового педагогічного досвіду, формування інноваційної культури педагогічних кадрів 21 березня 2017 року в рамках щорічної методичної сесії проведено виставку-презентацію дидактичних і методичних напрацювань освітян Білої Церкви.
Завданнями виставки є поширення перспективних моделей оновлення змісту загальної середньої і позашкільної освіти; прискорення процесу трансформації перспективного педагогічного досвіду в широку педагогічну практику; виявлення й заохочення творчо працюючих педагогічних працівників; систематичне оновлення та збагачення інформаційного банку даних про інноваційну діяльність закладів освіти й окремих педагогічних працівників; презентація кращих моделей управління закладом освіти.
У рамках виставки було презентовано і напрацювання методичного об’єднання вчителів української мови і літератури.
Суспільна потреба спонукає сучасну школу, її вчителів та педагогів-науковців до пошуку нових педагогічних ідей, технологій, методів та підходів, до поширення і запровадження передового педагогічного досвіду. У той же час слід усвідомлювати, що освіта як суспільна інституція, розвиваючись і самовдосконалюючись, змінює свою структуру та зміст, відповідно до змін і відносин, які домінують у суспільстві на даному етапі його історичного розвитку. Усе більше педагогів-дослідників та освітян-практиків звертаються до ідей компетентнісного підходу в освіті як одного з провідних напрямів удосконалення національної системи освіти. Реалізація компетентнісного підходу скеровує школу на формування людини-громадянина, для якого громадянське суспільство стає середовищем, у якому вона сповна зреалізує свої права й свободи, розкриває свої можливості й таланти, таким чином усвідомлено задовольняючи інтереси та потреби суспільства в цілому.
Немає коментарів:
Дописати коментар