24 березня 2017 р.

Виставка методичних матеріалів працівників закладів освіти м. Білої Церкви


Концепція «Нова українська школа» розглядає кожну дитину не стільки як об’єкт, що потребує впливу, скільки як особистість, яка інтенсивно розвивається в процесі навчальної діяльності. Поряд з учнями навчаються і їхні наставники.



Для сучасного вчителя дуже важливо ніколи не зупинятися на досягнутому, а постійно професійно вдосконалюватися. Праця педагога – невичерпне джерело для саморозвитку і творчості. Зрозуміло, що неможливо навчити того, чого не знаєш сам. Тому педагоги міста постійно навчаються, удосконалюють свою професійну та методичну майстерність, вивчають досвід колег.

З метою розкриття творчих можливостей керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників, створення умов для оновлення змісту освіти, використання в навчально-виховному процесі нових педагогічних ідей, передового педагогічного досвіду, формування інноваційної культури педагогічних кадрів 21 березня 2017 року в рамках щорічної методичної сесії проведено виставку-презентацію дидактичних і методичних напрацювань освітян Білої Церкви.

Завданнями виставки є поширення перспективних моделей оновлення змісту загальної середньої і позашкільної освіти; прискорення процесу трансформації перспективного педагогічного досвіду в широку педагогічну практику; виявлення й заохочення творчо працюючих педагогічних працівників; систематичне оновлення та збагачення інформаційного банку даних про інноваційну діяльність закладів освіти й окремих педагогічних працівників; презентація кращих моделей управління закладом освіти.

У рамках виставки було презентовано і напрацювання методичного об’єднання вчителів української мови і літератури.

Суспільна потреба спонукає сучасну школу, її вчителів та педагогів-науковців до пошуку нових педагогічних ідей, технологій, методів та підходів, до поширення і запровадження передового педагогічного досвіду. У той же час слід усвідомлювати, що освіта як суспільна інституція, розвиваючись і самовдосконалюючись, змінює свою структуру та зміст, відповідно до змін і відносин, які домінують у суспільстві на даному етапі його історичного розвитку. Усе більше педагогів-дослідників та освітян-практиків звертаються до ідей компетентнісного підходу в освіті як одного з провідних напрямів удосконалення національної системи освіти. Реалізація компетентнісного підходу скеровує школу на формування людини-громадянина, для якого громадянське суспільство стає середовищем, у якому вона сповна зреалізує свої права й свободи, розкриває свої можливості й таланти, таким чином усвідомлено задовольняючи інтереси та потреби суспільства в цілому.

Немає коментарів:

Дописати коментар